Pages

zondag 16 september 2012

R U TLKNG 2 ME?!


Na het maken van een kraamboek en een babyboek, is het ook voor Lieke tijd voor een dreumesboek. Deze foto vond ik echt de meest geweldige foto die ik kon vinden voor de eerste bladzijde. Onze actrice in spe! 

Ik heb voor deze layout mijn restjesdoos geplunderd. Allemaal stukken met groene tinten apart genomen. Daarbij nog twee tinten oudroze voor de bloemen en de titels. De titel is sms taal. Het betekent: Are You Talking To Me? Die heb ik natuurlijk met mijn Silhouette uitgesneden! De layout heb ik met distress inkt (forest moss) flink donker gemaakt. Als laatste heb ik een mooie rand gestikt met de naaimachine. Geen ingewikkelde dingen dit keer, maar toch erg geslaagd!

Al met al, weer een layout waar ik erg trots op ben!!!

1 opmerking: