Pages

dinsdag 15 oktober 2013

inzending Scrapuitdaging nr. 3

Nu we toch bezig zijn, ook maar gelijk mijn inzending voor scrapuitdaging nr. 3

Het is een layout, gelift van het voorbeeld op www.cardsandscrap.nl. Een jaar geleden ongeveer heb ik de eerste layout van Lieke haar dreumesboek gescrapt. Deze heette RUTLKNG2ME ofwel: Are you talking to me. Het leek me leuk om in dezelfde taalstijl ook te eindigen. Dus vandaar de titel: CUL8ER. Ofwel: See you later!

De foto is genomen toen Lieke heel druk met oma aan het bellen was. Heel erg leuk om te zien! Layout heb ik voor mijn ubersimpel gehouden. Maar meer had het papier ook niet nodig. dan werd het toch te druk! Het mag duidelijk zijn dat ik weer goed gebruik heb gemaakt van mijn Silhouette. :-P

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!

4 opmerkingen:

  1. Keileuk Inge!!! Succes, zjwessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lo, Inge, en die foto is zo lief!
    Gezellig dat je mee doet met deze scrapuitdaging van Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, leuk, bedankt voor je bijdrage aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hah, ik moest wel even nadenken hoor en toch even je bijschrift lezen, dacht dat het een brbbeltaaltje ws, maar erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen