Pages

maandag 14 oktober 2013

Inzending Uitdaging 188

Natuurlijk weer op de valreep... Ik ben gewoon een deadline scrapper!

Deze keer weer voor een uitdaging van de site cards and scrap. Het thema was thee en koffie. en tja... Het thema van deze wekelijkse uitdaging was echt helemaal mijn ding! kon ook niet anders dan dat ik mee zou doen! Ik ben namelijk helemaal gek op het scrappen van doosjes, met in het bijzonder theedoosjes! De xenos heeft aan mij wat dat betreft een goede klant!

Deze theedoos is een cadeautje voor mijn tante. Ik heb hem geverfd met goudverf, beplakt met papier (kan even niet meer boven water halen welk merk...) daarna afgewerkt met bloemetjes en bling bling. De letters zijn uitgesneden met de silhouette.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden!

1 opmerking:

  1. Wat een leuk uitwerking van de challenge Inge!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap.
    Groetjes Mieke
    ps: Ik mis nog wel de link naar het blog, zou je die er nog bij kunnen zetten?

    BeantwoordenVerwijderen